שתף חברים במידע
 הדפס
111

הכנסה נוספת

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הכנסה נוספת


היי,
יש לי עובד שהתחיל לעבוד עכשיו אצלנו.
אמר לי שיש לו הכנסה נוספת ממקום אחר ששם מרוויח עד 1,000 ש"ח בחודש.

איפה אמור לרשום שיש לו הכנסות אחרות? אצלי או בחברה השניה?

תודה,

מיכל  •  יום חמישי, 11 יוני 2015, 09:55



מיכל ערה טוב
בדרך כלל מקום העבודה השני / מישני אמור לבצע תאום מס או לחילופין ניתן לגשת למשרדי מס הכנסה ולבצע תיאום מס .

קלימיאן בני  •  יום חמישי, 11 יוני 2015, 22:03



מיכל, הוא חייב להציג לך אישור לתיאום מס ממס הכנסה וביטוח לאומי.

רק הם מחליטים כמה אחוזים להוריד.

שירי  •  יום חמישי, 18 יוני 2015, 14:46


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הוצאות רכב


השאלה הקודמת:
סעיף 14

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים