|
עבודה כאזרח ישראלי הנמצא בחו"ל |
לרו"ח שלום, מבקש לשאול - אני מעוניין להתחיל לעבוד כפרילאנסר (עוסק פטור), כאשר חלק מהזמן מתכנן לשהות בחו"ל ולעבוד משם מהבית... אמורים להיות לי לקוחות בארץ ובעולם. איך מנהלים את זה ומה יש לבדוק עם הרואה חשבון שאני בוחר כדי לדעת שהוא באמת יודע לטפל בסיטואציה הזו ? (למשל - האם אני אמור לעבוד עם פנקסי הקבלות/חשבוניות עסקה, שם, כאילו היית בארץ, או מי מטפל בכל ענייני מול הרשויות בזמן שאני בחו"ל)
במילים אחרות - למה עלי לשים לב , כמה זה מסובך (או שלא) ומה לבדוק מול רואה החשבון שאני מבקש לבחור לטיפול בתיקים ?
תודה רבה ויום טובאורי • יום רביעי, 20 מאי 2015, 13:44 |
אורי שלום. לדעתי כדאי שתעבוד עם רו"ח בעל ידע ונסיון במיסוי. יש לבדוק האם אתה תושב ישראל והאם העסק מתנהל בישראל. כמו כן יש לבדוק היבטי מע"מ וניהול ספרים בעסק והיבטים נוספים. יתכן שתצטרכו להתיעץ גם עם משרד עו"ד/רו"ח המתמחה במיסוי בינ"ל. סה"כ כל זה לא אמור להיות מסובך לאורך זמן. בהצלחה.הילן כהן, רו"ח • יום רביעי, 20 מאי 2015, 17:16 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|