|
שלום,
עבדתי תקופה של שנה בתור קונטרקטור(contractor) בחברת הייטק. החברה שילמה לי כל חודש אחרי ניכוי מס במקור. לא הייתי רשום בביטוח לאומי בתור קונטקטור ולכן החשיבו לי את התקופה הזאת כתקופה בלי עבודה. אני רוצה להסדיר את הנושא הזה מול ביטוח לאומי ושיחשיבו לי את התקופה הזאת בטופס תקופות העבודה. אני מוכן לשלם את כל הסכומים שאני חייב להם על התקופה הנ"ל.
השאלה איך אני עושה את זה נכון? האם עדיף דרך רואה חשבון? מה יהיה כתוב בטופס תקופות העבודה על התקופה הנ"ל?
תודה על התשובה
רומן • יום חמישי, 14 מאי 2015, 10:37 |
רומן שלום,
לא ברור העם הייתה מועסק בתור שכיר עם חוזה או עצמאי עם חוזה. באופן כללי, יש טופס דין וחשבון של ביטוח לאומי שיש למלא ולהגיש להם. אם תרצה עזרה במילוי הטופס והסבר יותר מפורט, מוזמן לשלוח לי נייד שלך למייל ואשמח ליצור קשר בהקדם. nadya.tikva@gmail.com בהצלחה נדיהנדיה • יום חמישי, 14 מאי 2015, 10:59 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|