|
טכנאי מחשבים חלקי חילוף ובסיס מצטבר |
סווגתי במס הכנסה תחת ענף של תיקון מחשבים בסיס מצטבר. אני עוסק פטור. אני מניח שבמקרים מסויימים אצטרך לקנות חלקי חילוף כדי לבצע תיקון כזה או אחר.
שאלתי היא האם יש דרך מסויימת לדווח חלקי חילוף כהוצאה, או שפשוט רושמים קניית חלקי חילוף כהוצאה רגילה (כפי שרושמים הוצאה על דלק למשל), ז״א שמירת הקבלה או חשבונית הקניה, רישום ההוצאה בספר תקבולים ותשלומים תחת החודש שבו נקנה החלק ?
כנל לגבי ההכנסה מהתיקון - בהנחה שהתיקון כלל חלק חילוף האם יש צורה מסויימת שבה מאוזכר החלק או שהקבלה יוצאת כרגיל ומוזכר בה סוג השירות שניתן וזהו ?
כמו כן מה המשמעות בפועל של הסיווג על פי בסיס מצטבר והאם זה דורש צורת דיווח מיוחדת במרה הזה או שמסכמים את הקבלות בסוף שנה כרגיל (לדוח מס הכנסה ומחזור עסקאות עוסק פטור) ?
תודהרונן • שבת, 09 מאי 2015, 02:41 |
שלום רונן חלקי חילוף הם מלאי. אתה נדרש כמובן לרשום את התשלום על החלקים בספר תקבולים ותשלומים אבל ההוצאה תוכר רק כעלות המכירות (מלאי פתיחה בתוספת קניות בניכוי מלאי סגירה). אם חלק חילוף נמכר הוא יירשם בחשבונית עם מחיר המכירה. תוכל ליצור אתי קשרקדם חי • שבת, 09 מאי 2015, 13:34 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|