שתף חברים במידע
 הדפס
111

תשלום עבור ביטוח עסק ורכבים

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תשלום עבור ביטוח עסק ורכבים


נתבקשתי להכין תשלום עבור ביטוחים של העסק והרכבים.
אני קצת חדשה בתחום הנהלת חשבונות ולא מבינה האם אני צריכה לקבל פוליסה ,(כרגע רק הכנתי שיקים) ומה פקודת היומן של ההוצאות הנ"ל

דנה  •  שבת, 28 מרץ 2009, 21:57



דנה שלום
כדי לבצע את התשלום יש לוודא מול סוכן הביטוח את סכום התשלום וצורת התשלום.
כדי לרשום את הוצאות הביטוח אכן מומלץ שתהיה לך הפוליסה וזאת על מנת לרשום את החלק היחסי של ההוצאה השנה ולהעביר חלק להוצאות מראש.
פקודת היומן במקרה כזה יכולה להיות כדלקמן:
חובה הוצ' ביטוח רכב או כרטיס רכב ספציפי
חובה הוצ' ביטוח עסק
חובה הוצ' מראש
זכות חברת ביטוח.
פקודת התשלום מבוצעת כנגד הספק.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואה חשבון  •  שבת, 28 מרץ 2009, 23:25



תודה עבור התשובה המהירה
אודה לך אם תפרט קצת יותר לגבי הוצאות מראש.

דנה   •  שבת, 28 מרץ 2009, 23:37


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
ימי חופשה


השאלה הקודמת:
תשלום אגרה של מועצה דתית

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים