|
דיווח על עובד חדש לביטוח לאומי |
שלום, מה התהליך מול ביטוח לאומי כאשרעובד חדש מתקבל לחברה? האם מדווחים עלין רק בטופס 126? תודהלילך • יום רביעי, 18 מרץ 2009, 21:53 |
לילך שלום על עובד חדש יש למלא טופס 101 ולאחר מכן בחישוב המשכורת לדווח עליו בטופס 102 כמו על שאר העובדים ורק בשנה לאחר מכן לדווח בטופס 126 עם שאר העובדים. בהצלחה רודדקלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום • רואה חשבון • יום חמישי, 19 מרץ 2009, 06:56 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|