|
שלום, כמה זמן אני צריכה לשמור את החומר של ההנ"ח לאחר שסגרתי את העוסק המורשה ? כמו כן, האם עלי לשמור גם את החשבוניות (הוצאות שוטפות של העסק). אני עוברת לחו"ל ולא ממש רוצה לשלוח את הכל לחו"ל. בתודה מראששירן שלו • שבת, 27 דצמבר 2014, 12:35 |
שירן שלום,
יש מסמכי הנהלת חשבונות שנשמרים תקופה מאוד ארוכה (כ-20 שנה). אשמח אם תצרי איתי קשר ואוכל לנסות לעזור לך עם שמירת מסמכי הנה"ח של העסק שלך, המייל שלי: nadya.tikva@gmail.com בהצלחה, נדיהנדיה • שבת, 27 דצמבר 2014, 19:30 |
שלום שירן, מבחינת מסים עקרונית החובה היא לשמור פנקסים ותיעוד של שנת מס מסוימת עד 7 שנים מסוף שנת המס או עד 6 שנים מהגשת הדו"ח השנתי לאותה שנת מס - לפי המאוחר. מעבר לזה לא ניתן לדעת איזה מסמכים קיימים בהנה"ח שלך שיכולים להיות רלוונטיים מבחינת זכויות וחובות שלך בעניינים שלא דווקא קשורים למסים.קדם חי • יום ראשון, 28 דצמבר 2014, 19:21 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|
|
|