|
לקוח שילם לי בצ'ק אחד על השרות 180 ש"ח + 400 שח תשלום אגרה ששילמתי מזומן במקום הלקוח. סה"כ צ'ק על סך 580 ש"ח. נתתי ללקוח את החשבונית של תשלום אגרה ויש לי העתק. האם מבחינה חשבונאית אני חייב לרשום בתקבול צק על סך 580? מה אני אמור לעשות במצב זה?ולדימיר לוריא • יום שישי, 12 דצמבר 2014, 11:41 |
ולדימיר שלום,
מבחינה חשבונאית תקינה, אתה חייב להוציא חשבונית על כל סכום השיק, כלומר ע"ס 580 ש"ח. תבקש שהלקוח יביא לך שיק אחר ע"ס 180 ש"ח ומזומן 400 ש"ח ותחזיר לו שיק ע"ס 580 ש"ח וזה יפטור את הבעיה.
אם אופציה זו אל אפשרית, מוזמן לפנות אלי במייל ואשמח לתת לך רעיון נוסף לפתרון הסוגיה הנ"ל, למרות שהאופציה הנ"ל הכי אפקטיבית. nadya.tikva@gmail.com בהצלחה, נדיהנדיה • יום שישי, 12 דצמבר 2014, 12:57 |
ולדימיר היי אתה לא יכול להוציא חשבונית על האגרה אם זאת הוצאה של הלקוח. אתה צריך להוציא חשבונית על השירות 180 ש"ח וקבלה על 580 ש"ח. בקבלה כשאתה רושם מהות התקבול תרשום עבור חשבונית XXX והחזר תשלום.קדם חי • יום שישי, 12 דצמבר 2014, 21:27 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|