|
1. בתלוש השכר שאני מדפיסה לעובדים יש מקום לחתימה בסוף, האם אני חייבת כמעסיק לחתום?התלוש שאני מדפיסה הוא לא חסוי. 2. בפקודת משכורת כיצד נכון לרשום:? לדוגמא עובד קיבל דוח חניה (על רכב חברה)האם נכון להגדיל את הסכום שלו בנטו או לרשום את זה בנפרד כהוצאה על הרכב?.במקביל נרשמת גם פקודת יומן בה אני מזכה את העובד בסכום.תמר • יום שלישי, 10 מרץ 2009, 08:24 |
תמר שלום לעניין חובת המעביד לחתום על התלוש הרי למיטב ידיעתי יש חובה כזו בחוק, אך פרקטית היא לא תמיד מיושמת ולא כולם דורשים זאת. אך לדעתי כאמור תלוש תקין לחלוטין הוא תלוש חתום בחתימה וחותמת המעביד. לעניין שאלתך בעניין הקנס הרי שלא ברורה כוונת החברה האם העובד צריך לשאת בקנס או החברה. בהנחה והחברה צריכה לשאת והחברה אכן משלמת והעבירה נעשתה במסגרת העבודה ולא בשימוש פרטי הרי שהחברה יכולה לרשום את ההוצאה בלי כל קשר לעובד. עם זאת יתכן וההוצאה לא תוכר לצרכי מס, אך חשבונאית היא עדיין הוצאה לכל דבר ועניין ואין צורך לחייב את העובד במס בגינה. בהנחה והקנס התקבל שלא במסגרת העבודה לדעתי יש פה את טובת העובד בכל מקרה ואז יש לחייב את העובד בשווי מס בגין תשלום הקנס. בהצלחה רודדקלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום • רואה חשבון • יום שלישי, 10 מרץ 2009, 23:46 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|