שלום רב ,
יש לנו ספק ישראכרט בע"מ , ספק זה משרת אותנו ב-2 תחומים . 1. מגיש חשבוניות עבור דלק . 2. מגיש דפי בנק בגין כרטיס אשראי . ברצוני לבצע התאמת כרטיס אשראי ועל מנת לרשום את העמלה המופיע בדפי הבנק עלי לרשום אותה כחשבונית ולהתקזז על המע"מ תשומות . כיצד מומלץ/ מותר לנהל את המצב הנ"ל ? האם להקים את אותו הספק פעמיים ? או לעבוד על אותה כרטסת ?
האם ניתן להתייחס לתאריך החיוב של הישראכרט כתאריך החשבונית ?
אשמח לתשובה שרון
שרון • יום רביעי, 10 ספטמבר 2014, 12:38 |
שלום שרון אפשר לנהל את זה בכמה דרכים הדרך הנכונה לדעתי היא לרשום כך ח- כרטיס אשראי (סך עסקאות) ח- עמלות ח- מע״מ תשומות ז- ישראכרט
קדם חי • יום רביעי, 10 ספטמבר 2014, 13:58 |
היי ,
הפקודה אכן ברורה לי . השאלה אם מותר להקים את אותו ספק פעמיים ? האם כפילות לא תיצור בעיה בהמשך ?
תודה שרון • יום רביעי, 10 ספטמבר 2014, 14:40 |
אין סיבה להקים את הספק פעמיים אלא אם יש התחשבנות נפרדת.קדם חי • יום רביעי, 10 ספטמבר 2014, 18:42 |
היי אתה מציע שאבקש מישראכרט בע"מ כרטסת כדי ליראות שהם מנהלים אותה בכרטיס אחד?שרון • יום רביעי, 10 ספטמבר 2014, 20:51 |
היי , יצרתי קשר עם ישראכרט , הם מנהלים את החיובים עבורנו בנפרד .
כיצד לנהוג ? תודה שרון • יום חמישי, 11 ספטמבר 2014, 12:05 |
אז ניתן גם אצלך לנהל 2 כרטיסים נפרדים.קדם חי • יום חמישי, 11 ספטמבר 2014, 16:29 |
|