שתף חברים במידע
 הדפס
111

רישום הוצאות ששולמו ללקוח

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
רישום הוצאות ששולמו ללקוח


שלום,
אני נדרש להוציא ללקוח חשבונית בגין הוצאות ששילמתי עבורו.
איזה סוג חשבונית עלי להוציא ללקוח? ואיך רושמים את התקבול לא כחלק מההכנסות.
תודה

אפז  •  יום ראשון, 07 ספטמבר 2014, 12:41



שלום אפז
זה תלוי באיזו הוצאה מדובר.

קדם חי  •  יום ראשון, 07 ספטמבר 2014, 16:29



למשל, תשלום שליחות שנעשתה עבור לקוח.

אפז  •  יום ראשון, 07 ספטמבר 2014, 22:21



אם השליחות היא עבור הלקוח אז החשבונית של הספק צריכה להיות על שם הלקוח. אם היא על שמך אז ההוצאה היא עבורך וההחזר מהלקוח הוא הכנסה וחייב במע"מ.

קדם חי  •  יום שני, 08 ספטמבר 2014, 07:54


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
חיוב שגוי של חברת הביטוח


השאלה הקודמת:
קיבלתי החזר מס הכנסה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים