שתף חברים במידע
 הדפס
111

תאונת עבודה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תאונת עבודה


יש לי עובד שנפצע בתאונת עבודה.
שילמתי לו את ימי ההעדרות שלו מהעבודה כנגד ימי המחלה שצבר.
את היום הראשון לא שילמתי, 50% את היום השני והשלישי שילמתי והיתר 100%.
האם נהגתי נכון? האם יש חוקים אחרים לגבי תשלום ימי מחלה בגין תאונת עבודה?
ואם כן .. מה הם?
האם אני בתור מעסיקה צריכה למלא תביעה לביטוח לאומי מכיוון ששילמתי לעובד בגין ימי ההיעדרות מהעבודה?

מירב  •  יום שני, 01 ספטמבר 2014, 13:45



שלום מירב
המעסיק מחויב לשלם לעובד שכר על ימי המחלה שצבר כמו שציינת, אין זה משנה אם מדובר בתאונת עבודה או לא.

קדם חי  •  יום שני, 01 ספטמבר 2014, 14:11



מירב שלום רב לך
ההנהלות שלך נכונה במקרה של תאונת עבודה והתשלום שלך הינו עד 12 ימיי מחלה ובאם הדרישה הינה מעבר לזה יש למלא טפסים לביטוח לאומי , בכל מקרה כדאי למלא טופס לביטוח לאומי .

קלימיאן בני  •  יום שני, 01 ספטמבר 2014, 17:12


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
האם ניתן למוצר אישור משרד הבריאות


השאלה הקודמת:
פיצויים

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים