מה בדיוק הגדרת תפקידו של מנח"ש עצמאי עד מאזן?מרינה • יום ראשון, 15 יוני 2014, 16:12 |
מרינה שלום רב לך מנהל חשבונות הנדרש לעבודה כמנה"ח עד למאזן הכוונה מלבד ידיעה תיאורטית של כל מערכת הנהלת חשבונות ושכר והקשר בין כל חלקיו והנישות שבו . האבחנה בין הלקוח לקופה , קופה לבנק , ספק לבנק כל הקשור לחתכי לקוח ,ספק , קופה ובנק , חיובים וזיכויים ומה שביניהם . הבאה והגשת המערכת כולל כל ההתאמות וניתוחי כרטסות ויתרות כולל הכנת ניירות עבודה לרואה החשבון .
קלימיאן בני • יום ראשון, 15 יוני 2014, 23:18 |
מנהל חשבונות עד מאזן הוא אדם שיודע להכין לביקורת רו"ח את כל הדוחות הכספיים של החברה. הגורם שאחראי לכך הוא מנהל החשבונות הראשי אשר אמון על ביצוע ההתאמות וקבלת כל האישורים הרלווניטים לסגירת השנה הנוכחית. תהליך סגירת המאזן מתחיל מהתאמת הכנסות, מיסים, שכר,בנקים, קופות, הפרשות וכיוצא בזה.
בנוסף לזאת, חשוב להמציא אישורים כגון אישורי יתרות מהבנקים, קופות גמל, יתרת פיקדונות, ארנונה, אשראי וכיוצא בזה, ואז לבצע התאמה בין אותם יתרות, לבין היתרות בספרי הנהלת החשבונות. בהצלחה
תכלס-הנהלת חשבונות מ • יום חמישי, 19 מאי 2022, 10:06 |
|