שתף חברים במידע
 הדפס
111

עצמאי עד מאזן

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
עצמאי עד מאזן


מה בדיוק הגדרת תפקידו של מנח"ש עצמאי עד מאזן?

מרינה  •  יום ראשון, 15 יוני 2014, 16:12



מרינה שלום רב לך
מנהל חשבונות הנדרש לעבודה כמנה"ח עד למאזן הכוונה מלבד ידיעה תיאורטית של כל מערכת הנהלת חשבונות ושכר והקשר בין כל חלקיו והנישות שבו .
האבחנה בין הלקוח לקופה , קופה לבנק , ספק לבנק כל הקשור לחתכי לקוח ,ספק , קופה ובנק , חיובים וזיכויים ומה שביניהם .
הבאה והגשת המערכת כולל כל ההתאמות וניתוחי כרטסות ויתרות כולל הכנת ניירות עבודה לרואה החשבון .

קלימיאן בני  •  יום ראשון, 15 יוני 2014, 23:18



מנהל חשבונות עד מאזן הוא אדם שיודע להכין לביקורת רו"ח את כל הדוחות הכספיים של החברה. הגורם שאחראי לכך הוא מנהל החשבונות הראשי אשר אמון על ביצוע ההתאמות וקבלת כל האישורים הרלווניטים לסגירת השנה הנוכחית.
תהליך סגירת המאזן מתחיל מהתאמת הכנסות, מיסים, שכר,בנקים, קופות, הפרשות וכיוצא בזה.

בנוסף לזאת, חשוב להמציא אישורים כגון אישורי יתרות מהבנקים, קופות גמל, יתרת פיקדונות, ארנונה, אשראי וכיוצא בזה, ואז לבצע התאמה בין אותם יתרות, לבין היתרות בספרי הנהלת החשבונות.
בהצלחה

תכלס-הנהלת חשבונות מ  •  יום חמישי, 19 מאי 2022, 10:06


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
פקודות יומן מורכבות - חובה וזכות הכוללות חוב לקוח + הנחה


השאלה הקודמת:
ניהול כרטסת יבוא , עמילות מכס וספקי חול

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים