שתף חברים במידע
 הדפס
111

חלוקת הוצאות

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
חלוקת הוצאות


שלום!
אני לא רואת חשבון, אני עובדת בחברה שמייבא ומשווקת מוצרים ואחד התפקידים שלי זה להכניס את כל ההוצ' למחשב, הקטע שאני לא יודעת לאיפה לסווג כמה דברים:
1. כל ההוצאות של המשאית שאיתה מובילים סחורה, זה לקטגוריה "171-הובלות" או "192-החזקת רכב"?
[זה כולל, אגרת קניית רכב, עלות רישיון רכב, דמי מנוי לאיתורן וכביש 6]
2. השכרת רכב של הבוס, זה "192-החזקת רכב" או "190-נסיעות"?
3. פריקת מכולה מחו"ל ע"י חברה חיצונית, זה "179-עבודות חוץ" או "186-שרותים מקצועיים" או בכלל "169-קניות"
4. תשלום לבעלי הבניין המסחרי שבו החנות שלנו, זה "181-שכר דירה" או "180 דמי ניהול"? -על החשבונית שלהם כתוב "דמי ניהול", אבל אני לא יודעת מה זה אומר...
5. התשלום לחברת השמירה על החנות זה פשוט "183-שמירה"?
6. התשלום לשכירות המחסן בו כל הסחורה, זה ל"181-שכר דירה" או "169-קניות"
7. ארנונה, אגרה שנתית לחברה ו"רישיון ואגרת שלטים" זה "196-מיסים ואגרות" או לפצל ל"שכר דירה", "פרסום" ועוד?

ממש ממש תודה!

ליאור  •  יום חמישי, 29 מאי 2014, 15:17


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
ניכוי מס במקור מביטוחים


השאלה הקודמת:
קופה רושמת וחשבונית

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים