שלום! אני לא רואת חשבון, אני עובדת בחברה שמייבא ומשווקת מוצרים ואחד התפקידים שלי זה להכניס את כל ההוצ' למחשב, הקטע שאני לא יודעת לאיפה לסווג כמה דברים: 1. כל ההוצאות של המשאית שאיתה מובילים סחורה, זה לקטגוריה "171-הובלות" או "192-החזקת רכב"? [זה כולל, אגרת קניית רכב, עלות רישיון רכב, דמי מנוי לאיתורן וכביש 6] 2. השכרת רכב של הבוס, זה "192-החזקת רכב" או "190-נסיעות"? 3. פריקת מכולה מחו"ל ע"י חברה חיצונית, זה "179-עבודות חוץ" או "186-שרותים מקצועיים" או בכלל "169-קניות" 4. תשלום לבעלי הבניין המסחרי שבו החנות שלנו, זה "181-שכר דירה" או "180 דמי ניהול"? -על החשבונית שלהם כתוב "דמי ניהול", אבל אני לא יודעת מה זה אומר... 5. התשלום לחברת השמירה על החנות זה פשוט "183-שמירה"? 6. התשלום לשכירות המחסן בו כל הסחורה, זה ל"181-שכר דירה" או "169-קניות" 7. ארנונה, אגרה שנתית לחברה ו"רישיון ואגרת שלטים" זה "196-מיסים ואגרות" או לפצל ל"שכר דירה", "פרסום" ועוד?
ממש ממש תודה!ליאור • יום חמישי, 29 מאי 2014, 15:17 |