|
אתאר בקצרה את התהליך. אנחנו בחברה מספקים שירות להעברת תשלומים, על כל טרנזאקציה כספית שמבוצעת דרכנו אנו גובים עמלה כאחוז מסכום הטרנזאקציה. השאלה הנשאלת היא האם אנו צריכים להפיק חשבונית מס על רכיב העמלה בלבד? כלומר אם משתמש העביר 100 ש"ח ונגבתה ממנו עמלה של 1.5 ש"ח, האם אנחנו צריכים להפיק חשבונית מס על ה-1.5 ש"ח עמלה שנגבתה?טל • יום רביעי, 14 מאי 2014, 00:10 |
בעת שחברות כרטיסי אשראי שולחות ללקוחות את פרטי החיובים, אזי הם אף שולחות חשבונית מס - בגין החיובים שלהם..., ואפילו שזהו סכום מועט..., ישראל אפל • יום רביעי, 14 מאי 2014, 12:07 |
אני אנסה לפרט את יותר: אנחנו לא מקבלים מהמשתמשים שלנו תשלום עבור מוצר/או שירות אלא רק מהווים צינור להעברת כספים שבתמורה לכל העברה אנו גובים עמלה כאחוז מגובה הטרנזאקציה. את העברות הכספים אבן מבצעים המשתמשים באמצעות כרטיס האשראי שלהם כשהוא מחויב בגובה ההעברה שהם רוצים לבצע+ מרכיב עמלה שמהווה את ההכנסה שלנו כחברה. לדבריך (אם אני מבין נכון...) פירוט חיובי האשראי שמקבלים המשתמשים שלנו בגין השימוש בכרטיס מהווה חשבונית מס בפני עצמה בצורה כזו שמסירה מאיתנו כחברה שמספקת את שירות התשלומים את האחריות להפקת חשבוניות מס? האם עבודה בצורה כזו מסתדרת עם הוראות ניהול ספרים?
טל • יום רביעי, 14 מאי 2014, 12:29 |
על כל מכירה או שירות - שאתה גובה כסף - אזי אתה מגיש חשבונית, ולא משנה באם עמלת השירות הינה לפי מחיר קבוע או לפי אחוזים,
ולכן אתה צריך להגיש חשבונית כלפי הלקוח שלך, ואין לזה קשר - לדף של פירוט החיובים - ששולחים ללקוחות,ישראל אפל • יום רביעי, 14 מאי 2014, 12:47 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|