שתף חברים במידע
 הדפס
111

דמי מחלה לעוזרת בית

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
דמי מחלה לעוזרת בית


שלום רב,

עוזרת בית שעובדת יומיים (5 שעות כל פעם) בחודש. כמה ימי מחלה מגיעים לה ?
והאם זה כולל שישי שבת ?
ואופן התשלום לפי החוק ?
(אם למשרה מלאה 1.5 שזה כולל שישי שבת אז לה זה 10 שעות/186*1.5=0.08 יום בחודש*12=0.96 יום מחלה בשנה ?

תודה

אנונומית  •  יום רביעי, 05 מרץ 2014, 14:03


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הנהלת חשבונות


השאלה הקודמת:
החזרי הוצ' לעובידם על נסיעה ברכבם הפרטי

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים