|
עלויות רו"ח/הנהלת חשבונות |
שלום רב,
אני פותח עסק חדש בתחום גיוס המשכנתאות לפרטים ועסקים,
1. אני מעוניין לדעת כמה יעלה לי תיקים בכל הרשויות הרלוונטיות(ע.מ, ביטוח לאומי..) 2. הצפי שלי הוא למחזור של 30 א'ש"ח בחודש, ולעד 10 עסקאות בחודש, כמה אמור לעלות לי רו"ח או הנהלת חשבונות? 3. האם יש הוצאות נוספות הקשורות לתחום זה? דוח שנתי וכו'...וכמה עולות?
תודהאלון • יום רביעי, 25 דצמבר 2013, 16:53 |
אלון שלום רב בתחילה אני מאחל לך הצלחה בפתיחת העסק . לדעתי תעשה בחוכמה באם תפריד את הפעילויות בין עבודת מנהל החשבונות לביום עבודת יועץ מס/ רואה החשבון , כי הכי חכם שיהיה לך ביקורת כפולה לניהול החשבונאות בעסקך , כי ממילא אתה משלם גם על הנהלת חשבונות וגם על דו"ח שנתי והצהרת הון בנפרד . לגבי שכר רואה חשבון זה משתנה לפי אופי העסק וכמות הניירת והנוגעים בניירת . לגבי עבודת מנהל חשבונות כולל דיווחים ודוחות אשמח לפגוש אותך פנים מול פנים ואתן את השרות הטוב ביותר לתשלום הוגן . בדבר פרטים : קלימיאן בני 054-2526171מידע הנהלת חשבונות • יום רביעי, 25 דצמבר 2013, 18:15 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|

|
|