שתף חברים במידע
 הדפס
111

שכיר שמעוניין לנהל תיק עצמאי

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
שכיר שמעוניין לנהל תיק עצמאי


שלום רב,
מקווה שהגעתי למקום הנכון, אודה למי שיוכל לעזור לי בשאלה הבאה:

אני שכירה, עובדת כחשבת בחברת הייטק
בן זוגי מקים חברה בע"מ (עסק מתחיל) והייתי מעוניינת בנוסף לעבודתי כשכירה לנהל לו את ספרי החשבונות הפנימיים וכן לשמש כרו"ח החיצונית שלו וכמייצגת שלו במ"ה

מעולם לא התנסיתי בעבודה כעצמאית כך שלא ברור לי מאיפה מתחילים (יש לי ידע רב בכל נושא הנה"ח וכן בעבודה כרו"ח בחברות גדולות)

האם מישהו יכול להדריך אותי מאיפה מתחילים? האם יש אילושהם הנחיות ברשת שיכולות לסייע? האם ישנם דברים שחשוב שאשים לב אליהם?

והשאלה הכי חשובה - האם הוא חייב לשלם לי עבור השרות? איך אני כשכירה צריכה לדווח על הכנסות אלו? האם יש צורך בתיאום מס ואיך נעשה כל נושא התחשיב?

תודה רבה
דנית.

דנית  •  יום ראשון, 09 יוני 2013, 12:43



ראשית את צריכה לפתוח תיקים במס הכנסה מעמ וב"ל שנית את צריכה להירשם כמייצגת כמו כל עסק אחר.
לפי כללי רואה החשבון אינך יכולה לתת שירות ללא קבלת תמורה. אני הייתי מציעה לך לנהל את חשבונותיו עד למאזן (יכול לחסוך אלפי שקלים) ולתת לרו"ח חיצוני את עבודת הדוחות השנתיים.
אשמח אם תפני אלי -שיחת הייעוץ בחינם 04-621999 יש פרטים נוספים בקשר לפתיחת תיקים באתר שלי - מצרפת לך קישור http://www.mitw.co.il/

רוח מיכל  •  יום ראשון, 09 יוני 2013, 13:45


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הכנסות


השאלה הקודמת:
חשבונית הוצאה מספק

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים