שתף חברים במידע
 הדפס
111

דמי מחלה לעובד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
דמי מחלה לעובד


מה החוק אומר לגבי תשלום דמי מחלה לעובדים על בסיס חודשי ??

תודה
דנה

דנה  •  יום חמישי, 06 יוני 2013, 12:43



החוק לגבי ימי מחלה לעובד חודשי ע"פ אישור מחלה כחוק ליום הראשון אין תשלום ליום השני והשלישי חצי יום ומהיום הרביעי יום שלם כאשר הצבירה הינה עד 18 ימים לשנת עבודה ועד 90 ימים לתקופת צבירה של 5 שנים

מידע הנהלת חשבונות  •  שבת, 22 יוני 2013, 12:39


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
חשבונית חשמל מחולקת (מע"מ)


השאלה הקודמת:
רישיון מלגזה ב-600 ש"ח

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים