שתף חברים במידע
 הדפס
111

דיווח אחיד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
דיווח אחיד


היי השנה אנו נדרשים לדווח את הקופת"ג בדיווח אחיד (עד כה לא נדרשנו בגלל שאנו חברה קטנה) השאלה שלי האם הדיווח חייב להתבצע דרך תוכנת השכר / סוכן ביטוח? או שאפשר באופן עצמאי אני לא מבינה בזה נכון לעכשיו אבל מה התהליך?

אילה  •  יום שני, 28 ינואר 2019, 12:44



אפשר עצמאית דרך האתר של חברת הביטוח.

את חייבת להפיק קובץ מתכנת השכר.

שירי  •  יום שני, 28 ינואר 2019, 14:10



אם אני מפיקה קובץ מתוכנת השכר זה אומר שהוא יהיה הגורם המתפעל ? כלומר יש לזה עלויות לא? אני שואלת על מנת לעדכן את המעביד. כי אני עובדת כרגע בתוכנת שכר מיכפל ובסרגל הכלים לא ניתן לפתוח את הדיווח אחיד כנראה שזה בתשלום.

אילה  •  יום שני, 28 ינואר 2019, 14:49



ורציתי גם לשאול מה בעצם תפקיד הסוכן ביטוח אם אני שולחת ממשק של דיווח אחיד דרך תוכנת השכר? האם צריכה את שניהם?

אילה  •  יום שלישי, 29 ינואר 2019, 14:51



תוכנת השכר אמורה להפיק את הדוח ללא עלות העלות היא על הטיפול מול חברות הביטוח על השליחה והמעקב שהכל בסדר.
דברי עם מכפל איך מפיקים את הדוח.
הרשמי לחברות הביטוח.
וכל חודש שולחים להם במייל את הדוח שהופק.

טליה  •  יום רביעי, 30 ינואר 2019, 12:10


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
דו"ח מצב הנהלת החשבונות לעסק


השאלה הקודמת:
איך מחשבים תקן כשמדובר בימי שישי לסירוגין

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים