|
שלום כמה שנים יש לשמור מסמכים ידניים בהנהלת חשבונות ? 1) חשבונויות ספקים 2)פנקסי צ'קים 3) ח/מ לקוחות 4)קבלות 5)זיכויים 6) ספר קופה 7)תעודות משלוח ללקוחות 8)הזמנות 9)מסמכי בנקים 10) מסמכי עובדים (משכורות , 101 , וכו') 11) פנקסי מוסדות (מע"מ , ניכויים , מקדמות חברה , מקדמות פרטי , בטוח לאומי )
וכמה שנים יש לשמור הנהלת חשבונות ממוחשבת ?
תודה ושנה טובהמיכל • שבת, 12 ספטמבר 2009, 13:57 |
יש לשמור 7 שנים מתום השנה שבה הוגש הדוח השנתי למס הכנסה.קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום • רודד ריינגולד, רו"ח • שבת, 26 ספטמבר 2009, 17:19 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|
|
|