|
שלום,
פאם ראשונה בחיים המקצועיים שלי נתקתי בחברה שמתנהלת את העסק שלה רק ואך עם דו"ח מאזן ללא דו"ח רווח והפסד.
אני רגילה - כל הכנסות והוצאות נרשמים ברווח והפסד והעודפים(יתרה) מעבירים למאזן. והכל שקשור לחשבונות חתך - הוצאות לשלם נרשמים ומבטלים וחשבון מאופס. בחברה הנ"ל הוצאות לשלם ממשיכים ומצטברים. אינני יכולה להבין את ההגיון. האם יש מישהו מי יכול להסביר לי?
תודה, דנה
דנה • שבת, 18 אוגוסט 2018, 07:45 |
דנה בוקר טוב בדרך כלל את הפעילות של בניית נתוני הוצאות מראש ולשלם מבצע רואה החשבון עם הגשת הדו"ח השנתי את היתרות המועברות משנה לשנה את אמורה לבדוק ולשאול את רו"ח באם היתרות נכונות קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום • קלימיאן בני • יום ראשון, 19 אוגוסט 2018, 08:52 |
תודה, אך בחברה שאני התחלתי לעבוד מנהלת חשבונות עושה את ההוצאות לשלם. אני עדיין לא מבינה היכן לעבוד בלי דוח רווח והפסד. דנהדנה • יום ראשון, 19 אוגוסט 2018, 09:10 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|
|
|