שתף חברים במידע
 הדפס
111

תשלום ביטוח לאומי לעוסק פטור ושכיר

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תשלום ביטוח לאומי לעוסק פטור ושכיר


בחודש מאי לא עבדתי כשכירה אלא פתחתי עוסק פטור והשתכרתי כ-1900 ש"ח.
באמצע חודש יוני מצאתי עבודה כשכירה + הרווחתי מהעסק 400 ש"ח.
בביטוח לאומי הצהרתי על הכנסה חודשית של 1400 ש"ח בחודש, אולם מאחר ואני שכירה אני לא אצליח בהמשך השנה להכניס דרך העסק יותר מ500 ש"ח לחודש לכל היותר.
אני יודעת בוודאות שגם יהיו חודשים שלא תהיה לי הכנסה מהעסק בכלל. קיבלתי פנקס תשלומים של 154 ש"ח כל חודש, האם אני צריכה לשלם ? איך אני מעדכנת את הביטוח הלאומי שהכנסתי תהיה 500 ש"ח ?

קארין  •  יום רביעי, 29 יוני 2011, 19:19



קארין שלום
עלייך למלא טופס דין וחשבון רב שנתי של ביטוח לאומי בתוספת טופס הקטנת מקדמות של ביטוח לאומי.
בדין וחשבון רב שנתי הכי חשוב למלא בדף לפני האחרון את שעות פעילותך מעסק שהם פחות משתים עשרה שעות שבועיות ובדף הרביעי עלייך לרשום את הכנסתך החייבת מעסק שצריכה להיות פחות מ - 1,800 ש"ח לחודש.
התוצאה הסופית שאת צריכה להגיע אליה איתם שאת עצמאית שאינה עונה להגדרה וגם שכירה.
כך את לא תהיי חייבת בביטוח לאומי על עבודתך כעצמאית.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד, רו"ח  •  יום שישי, 01 יולי 2011, 11:17


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
רשימון יבוא


השאלה הקודמת:
מס הכנסה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר


תוכנית שותפים