|
שלום רב. יש לי שאלה בנושא דיווח על מרצים למס הכנסה ע"י טופס 102: כיצד עושים את כל הפעולות לדיווח? האם המרצה לא מקבל תלוש משכורת? האם צריך לשלם עבורו ביטוח לאומי? כיצד מס הכנסה יודע למי שילמתי? כיצד מעבירים להם (למ"ה)את הדוחו"ת - רימת העובדים המקבלים שכר? מה עוד חשוב לי לדעת בנושא זה?
בתודה מראש שרהשרה • יום ראשון, 12 פברואר 2012, 23:35 |
עניתי בשאלה קודמתרודד ריינגולד, רו"ח • יום ראשון, 19 פברואר 2012, 08:53 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|
|
|