שתף חברים במידע
 הדפס
111

הוצאות על משרד ביתי

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הוצאות על משרד ביתי


למשיב שלום.
מה הבסיס להצגת הוצאות על משרד ביתי?
מה מוכר כהוצאה בהקשר?
האם יש צורך להוציא חשבונית עצמית?

בתודה יאיר

יאיר  •  יום ראשון, 04 דצמבר 2011, 19:24



יאיר שלום
בעיקרון הבסיס המקובל לחישוב הוצ' הבית הוא החלק היחסי של החדרים המשמשים לצורך עבודה או משרד מול סך חדרי הבית כפל הוצ' הבית כמו חשמל ארנונה וכד'
יש לזכור כי על ארנונה לא ניתן לקזז מע"מ.
בהצלחה
רודד

רודד רואה חשבון  •  יום רביעי, 07 דצמבר 2011, 08:16



האם אפשר לחשב כהוצאות את החלק היחסי מתוך ריבית המשכנתא ופחת של הדירה

לוי  •  יום ראשון, 11 דצמבר 2011, 23:40



ריבית המשכנתא אין בעיה לגבי פחת לא הייתי מחעסק כי זה עלול לגרום בעיות עם מס שבח בעת מכירת הדירה.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד, רו"ח  •  יום שלישי, 13 דצמבר 2011, 00:25



תודה על התשובה המהירה,
בענין הפחת האם זה יכול לגרום לי לבעיות גם כשהעסק משתמש רק ברבע משטח הדירה
תודה מראש

לוי  •  יום שלישי, 13 דצמבר 2011, 01:32



לוי שלום
יש דברים שלא נכנסים אליהם בגלל חסכון אפשרי קטן כשהתסבוכת יכולה להיות גדולה.
כלומר אין לי תשובה חד משמעית אך יתכן ויעשו בעיות אם בעתיד מישהו ידע שתבעת פחת גם על רבע מהדירה.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד, רו"ח  •  שבת, 31 דצמבר 2011, 20:42


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תשלום נוסף - ביטוח לאומי


השאלה הקודמת:
התאמות מול הבנק

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים