שתף חברים במידע
 הדפס
111

תעונת עבודה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תעונת עבודה


קרה תעונת עבודה, מלאתי טופס 250 . עובד הייה בחופשת מחלה בבית 10 ימים. האם מעביד משלם עבור אותם ימי מחלה (לעובד יש מספיק ימי מחלה לא מנוצלים)?
האם מגיעה החזר מביטוח לאומי?
תודה מראש,

ורה  •  יום שלישי, 02 אוגוסט 2011, 05:46



ורה שלום
בתאונת עבודה ביטוח לאומי משלם ישירות לעובד את התשלום בגין ימי ההעדרות.
במקביל הוא מחייב את החברה עבור 12 ימים הראשונים של ההעדרות.
כך שאם ימי ההעדרות הם 10 ימים הרי שהעובד יקבל תקבול באם הגיש תביעה וביטוח לאומי במקביל יחייב את המעביד.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד, רו"ח  •  שבת, 06 אוגוסט 2011, 09:55


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
הנהלת חשבונות


השאלה הקודמת:
דוח מתקן למעמ

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים