שתף חברים במידע
 הדפס
111

מכתבים מהרשויות

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
מכתבים מהרשויות


אני עובד חדש במשרד רו"ח ומדי פעם מתקבלים למשרד כל מיני מכתבים /הודעות ממס הכנסה/מע"מ /ביטוח לאומי מכל מיני סוגים שונים כגון:קנסות (בגין איחור בתשלום מע"מ,שומת מס ועוד). איני יודע כיצד לטפל בכל מסמך ומסמך ולא מפורט במכתב בדיוק בגין מה הקנס?או כל מיני מכתבים שאיני יודע כיצד לטפל בהם. במשרד אין ממש עזרה בנושא זה.האם אפשר לקבל מידע אודות כל מיני סוגי המסמכים וכיצד לטפל בהם?אולי מהרשויות עצמן?

בוזגלו  •  יום רביעי, 13 יולי 2011, 23:13



שאלה כללית מדי
תמיד אתה יכול לפנות לרשויות ולבקש הבהרה בעניין.
בהצלחה
רודד

רודד ריינגולד, רו"ח  •  שבת, 30 יולי 2011, 16:45


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
ניקוי הוצאות העסק


השאלה הקודמת:
דוח שנתי - ניהול ספרים ועוד..

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים