|
אני עובד חדש במשרד רו"ח ומדי פעם מתקבלים למשרד כל מיני מכתבים /הודעות ממס הכנסה/מע"מ /ביטוח לאומי מכל מיני סוגים שונים כגון:קנסות (בגין איחור בתשלום מע"מ,שומת מס ועוד). איני יודע כיצד לטפל בכל מסמך ומסמך ולא מפורט במכתב בדיוק בגין מה הקנס?או כל מיני מכתבים שאיני יודע כיצד לטפל בהם. במשרד אין ממש עזרה בנושא זה.האם אפשר לקבל מידע אודות כל מיני סוגי המסמכים וכיצד לטפל בהם?אולי מהרשויות עצמן?בוזגלו • יום רביעי, 13 יולי 2011, 23:13 |
שאלה כללית מדי תמיד אתה יכול לפנות לרשויות ולבקש הבהרה בעניין. בהצלחה רודדרודד ריינגולד, רו"ח • שבת, 30 יולי 2011, 16:45 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|
|
|