היי רציתי להתייעץ איתכם אני בת 30, למדתי הנה"ח 1+2+3 עובדת למעלה מ 8 שנים בתחום כיום עובדת בחברת היי טק מעוניינת לעשות הסבה ולעבוד כעצמאית מהבית כמובן שארכוש תוכנות מתאימות רציתי לדעת אם תוכלו לפרט לי , בגדול, מה נדרש ממנהלת חשבונות שעובדת עצמאית מהבית? מהו המונח עד מאזן? להקליד חשבוניות? לבצע התאמת בנק? להקליד פקודות יומן? לבצע התאמת ספקים? האם יש מישהו שיכול להדריך אותי בשלבים שעלי לעבור, ולתת לי מידע מקיף הנושא (גם בתשלום, כמובן) תודה מראששלי • יום שלישי, 07 דצמבר 2010, 07:38 |