שתף חברים במידע
 הדפס
111

התחלת עבודה כעצמאית

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
התחלת עבודה כעצמאית


היי
רציתי להתייעץ איתכם
אני בת 30, למדתי הנה"ח 1+2+3
עובדת למעלה מ 8 שנים בתחום
כיום עובדת בחברת היי טק
מעוניינת לעשות הסבה ולעבוד כעצמאית מהבית
כמובן שארכוש תוכנות מתאימות
רציתי לדעת אם תוכלו לפרט לי , בגדול, מה נדרש ממנהלת חשבונות שעובדת עצמאית מהבית? מהו המונח עד מאזן?
להקליד חשבוניות?
לבצע התאמת בנק?
להקליד פקודות יומן?
לבצע התאמת ספקים?
האם יש מישהו שיכול להדריך אותי בשלבים שעלי לעבור, ולתת לי מידע מקיף הנושא (גם בתשלום, כמובן)
תודה מראש

שלי  •  יום שלישי, 07 דצמבר 2010, 07:38


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
מעונינת בחוות דעת של המשתמשים בתוכנת חשבשבת וינדוס


השאלה הקודמת:
ניכוי מס לספק

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים