שתף חברים במידע
 הדפס
111

תשלום עבור עובד שהוא שכיר.

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
תשלום עבור עובד שהוא שכיר.


אני כעצמאי (לא חברה ) משלם לשכיר עבור עבודה צדדית שלו,
אילו מסמכים אני זקוק הבן אדם עובד שכיר בחברה.


אילן  •  יום רביעי, 04 אוגוסט 2010, 17:00



אילן שלום
אני מבין ממך שזו עבודה משנית של העובד כלומר הוא עובד בעוד מקום שהוא מקום העבודה העיקרי שלו.
עליו למלא טופס 101 וכן להביא תיאום מס ממס הכנסה האומר כמה אחוז מס עליך לנכות לו.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רודד ריינגולד רו"ח  •  יום שישי, 06 אוגוסט 2010, 08:12



תודה רודד
האם אני צריך לדווח על הניכוי שעשיתי לעובד..
במקדמות הדו החודשיות באיזה שהיא רובריקה?
או שזה מצטרף להכנסות הרגילות
וישולם מס בסופו של דבר מתואם
בסוף שנה עם דו"ח שנתי.
תודה
אילן

אילן  •  יום שישי, 06 אוגוסט 2010, 16:09



את הניכוי אתה מדווח בפנקס הניכויים של העובדים למס הכנסה, העובד עצמו קיבל תיאום מס עם המס המשוער הכללי שהוא אמור לשלם, ואם ירצה יגיש בקשה להחזר מס במידת הצורך.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רודד ריינגולד רו"ח  •  שבת, 07 אוגוסט 2010, 10:07


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תלושים


השאלה הקודמת:
אייך לחשבה ימי חופשה שנתית והבראה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים