הקמת עסק קטן הנותן שירותי הנהלת חשבונות לעסקים קטנים |
שלום רב, שמי אתי ואני מנהלת חשבונות שכירה מזה כ 6 שנים. יש לי ידע רב ברוב תחומי הנהלת חשבונות. אני מעוניינת לפתוח עסק/משרד הנותן שירותי הנה"ח לעסקים קטנים/פרטיים אך חוששת שאני לא יודעת את מהלך הטיפול בעסק באופן עצמאי. איך אוכל לדעת האם יש לי מספיק ידע או האם אני יודעת את כל תחומי הנה"ח בהם אצטרך לטפל וכיצד בעצם מתבצע טיפול בתיק לקוח מההתחלה ועד סופו?
ממתינה לתשובתך, תודה רבה, אתי.אתי • יום רביעי, 28 אפריל 2010, 16:12 |
הנסיון מחברה ? או ממשרד רו"ח ?
אנונימי • יום חמישי, 29 אפריל 2010, 14:47 |
נוכל לייעץ לך רק אם נדע מה עשית עד היום באיזה סוג משרד עבדת בעסק, או במשרד רו"ח. באיזו תכנה את חושבת להשתמש?סנכ"ל כספים • יום חמישי, 29 אפריל 2010, 18:23 |
גם אני חשבתי על הקמת עסק לשירותי הנה"ח יש לי ניסיון של כ 13 שנים בתחום עבדתי במשרדי רו"ח יועצי מס וחברות אם את מעוניינית בשותפות צרי עמי קשר אם זה מעניין אותך 0524573196 סוניה • יום שלישי, 01 מרץ 2011, 09:05 |
|