שתף חברים במידע
 הדפס
111

עמותה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
עמותה


יש לי בעיה בדיווח
העמותה נרשמה ב 2006 ולא קיבלה תרומות עד היום .
אני כיו"ר העמותה ממנתי
את הפעילות של העמותה כלל נסיעות הדפסות ציוד וכ"ו.
לרוב שמרתי את הקבלות אבל לא רשמתי ודיווחתי לרשויות כי לא רציתי לפגועה בעמותה בדיווח הכנסות שללי שהיה מוביל לפירוק העמותה .
אני רוצה להדגיש כי מימון העמותה הזמן ובנית הפרויקטים והתכניות נופלים עלי בלבד.
את העמותה אני לא רוצה לסגור כי אני פועל להקמתה כ 8 שנים ואני ואחרים מאמינים בקיומה .

שאלה:
עד מתי אפשר לדווח על הוצאות הקמה?
ואיך להגדיר את ההוצאות .
כמה יעלה לי רואה חשבון לסדר את הנושא אחד ולתמיד ?

נייר  •  יום שני, 07 ספטמבר 2009, 09:43



לעניין רישום ההוצאות אין הגבלה של זמן על רישומם בעמותה וכן יש לרשום אותם כנגד מי שמימן אותם כך שתהיה זכאי לתשלום שלהם מהעמותה.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רודד ריינגולד, רו"ח  •  יום חמישי, 10 ספטמבר 2009, 06:44



תודה רבה אבל בעמותה יש צורך בהגשת דוח מילולי ואישורים שנתיים ואחרי זה צריך לבצעה תיקון דוחות שהוגשו לרשם ומס הכנסה ואז בעיה באישור של הועד המנהל וועדת ביקורת אני חושב שזו בעיה

נייר  •  שבת, 12 ספטמבר 2009, 13:17



לא הצלחתי להבין האם הוגשו כבר דוחות בעבר או שלא נעשה כלום

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רודד ריינגולד  •  יום שלישי, 29 ספטמבר 2009, 07:08



לא הוגש דוח כלל

נייר  •  יום רביעי, 30 ספטמבר 2009, 19:52



אם לא הוגשו דוחות אז אין בעיה לרשום את ההוצאות.

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רודד ריינגולד, רו"ח  •  יום ראשון, 04 אוקטובר 2009, 07:02


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תלוש שכר


השאלה הקודמת:
תגובה מרודד

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים