שתף חברים במידע
 הדפס
111

הלוואה לעובד

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הלוואה לעובד


הי, הלוואה שניתנה לעובד בסך 5000 שח האם צריך לציין בתלוש ואיך? או רק בכרטיס העובד?
והאם המעסיק אמור לגבות ריבית?

יפית  •  יום חמישי, 21 יוני 2018, 17:52



יפית שלום לך
הסכום יירשם כמפרעה ולא כהלוואה .

קלימיאן בני  •  יום ראשון, 24 יוני 2018, 10:22


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
עוסק פטור , הוצאת קבלה על ציק דחוי


השאלה הקודמת:
החזר הוצאות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים