שתף חברים במידע
 הדפס
111

טופס 101

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
טופס 101


1.עד מתי המעסיק יכול לקבל מהעובד טופס 101 בטרם ינכה את מלוא ניכוי המס.
2. עובד המקבל קצבת נכות פטורה(נכות כללית למשל) צריך לסמן בסעיף ה' הכנסה ממקור אחר או אין צורך לסמן-שיש לו הכנסות אחרות. (בעצם סימון-אין לי הכנסות..
3. ומה במקרה של בן/ת זוג של עובד/ת נכה-איך מסמנים אותו בסעיף ן' כשמדובר בקצבת נכות -פטורה- במצב זה נכון לסמן אין לבן/בת זוג כל הכנסה?

יהושע  •  יום חמישי, 18 ינואר 2018, 08:22



טופס 101 ממלאים לפני התשלום של המשכורת,
וקצבאות הביטוח הלאומי - אינן נקראות הכנסות - ולא צריכים לציין זאת,

ישראל אפל,  •  יום חמישי, 18 ינואר 2018, 09:37



רציתי לחדד לגבי טופס 101 לשנת 2018.
לגבי דמי אבטלה לבן זוג . העובד צריך בסעיף ו' שאין לבן הזוג כל הכנסה?
ולגבי טופס 101 ל- 2018. חובת ההגשה היא עד 10.2.18?
מה לגבי תיאום המס? עד מתי ניתן להאריך את התיאום מס של שנה קודמת(במקרה שלנו -2017)

יהושע  •  יום חמישי, 18 ינואר 2018, 09:51


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
שבוע עבודה 42 שעות


השאלה הקודמת:
טופס 101

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים