|
שלום רב,
אני עוסק מורשה. העסק מופעל מהבית. רכשתי ריהוט למשרד. איך לסווג בהנהח"ש -כרכוש קבוע / כאחזקת משרד / כהוצאות משרדיות / כהוצאות כלליות? האם זה תלוי בגובה עלות הרכישה?
תודה!רעיה • יום ראשון, 17 אפריל 2016, 12:48 |
רעיה שלום רב בעיקרון ריהוט למשרד המשרת את העסק במשרד ולא בבית יחשב כנכס לצורך רכוש קבוע . הייתי מציע לך להתייעץ עם ראוה החשבון או יועץ המס שלך .קלימיאן בני • יום שלישי, 19 אפריל 2016, 22:53 |
תודהרעיה • יום רביעי, 20 אפריל 2016, 07:54 |
|
|
לחץ כאן להוסיף תגובה
|
|
|
|
|
[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול
פנים - תקנון] |
|
|
|
|
|
|