שתף חברים במידע
 הדפס
111

ניהול ספרים

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
ניהול ספרים


יש לי עסק של תיווך ובנוסף פנסיה:
1. מה הוא אופן הדיווח למע"מ
2. מה הוא אופן דיווח למס הכנסה.
3. האם אני מחוייב לשלם ביטוח לאולי על כנסה נוספת.
4. האם ניתן לשלב כל הנושאים הנ"ל בתוכנה של פלקס או אני חייב תוכנה אחרת.
תודה מראש
זאב

זאב  •  יום חמישי, 10 יולי 2008, 19:12



יצא לנו לשוחח בטלפון, אז אולי אני אחדד את השאלה יותר:

אם אתה בעל עסק + מקבל פנסיה.
האם הפנסיה באה לידי ביטוי בדיווחים הדו-חודשיים למס הכנסה ולמע"מ? מה לגבי תשלומי ביטוח לאומי?

לגבי השאלה הרביעית שלך: ברור שניתן להשתמש בפלקס, רק צריך לבחון קודם לכל את התשובה של רואה החשבון ריינגולד לגבי אופן הרישום (אם בכלל) של נושא הפנסיה.

שבת שלום.

מנהל האתר  •  שלומי  •  יום שישי, 11 יולי 2008, 09:22



לעניין רישום הפנסיה הוא נכלל בדוח השנתי בלבד למס הכנסה תוך כדי חישוב מס הלוקח בחשבון גם את הרוחח בצרוף הפנסיה ברוטו, זאת עושים כאמור בתהליך הסופי של הכנת הדוח למס הכנסה המוגש פעם בשנה

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואה חשבון  •  יום שישי, 11 יולי 2008, 16:14


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
שעות נוספות לעובד


השאלה הקודמת:
קיזוזי מע"מ

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים