שתף חברים במידע
 הדפס
111

דיווח על עובד חדש לביטוח לאומי

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
דיווח על עובד חדש לביטוח לאומי


שלום,
מה התהליך מול ביטוח לאומי כאשרעובד חדש מתקבל לחברה? האם מדווחים עלין רק בטופס 126? תודה

לילך  •  יום רביעי, 18 מרץ 2009, 21:53



לילך שלום
על עובד חדש יש למלא טופס 101 ולאחר מכן בחישוב המשכורת לדווח עליו בטופס 102 כמו על שאר העובדים ורק בשנה לאחר מכן לדווח בטופס 126 עם שאר העובדים.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואה חשבון  •  יום חמישי, 19 מרץ 2009, 06:56


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תיקרה לפיצויים


השאלה הקודמת:
מס הכנסה- מקדמות

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים