שתף חברים במידע
 הדפס
111

הוצאות ציוד משרדי

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הוצאות ציוד משרדי


שלום,
יש לי שיק ששולם לעובד שלנו בגין ציוד למשרד שהוא רכש.
איך אני רושמת את הנ"ל?
לרשום את החשבוניות ? אין לי ספק כזה במערכת כיוון שהוא קנה מספק מזדמן?

תודה

גילי  •  יום ראשון, 14 ספטמבר 2014, 14:08



גילי שלום רב
באם החשבונית מהספק הינה ללקוח מזדמן אזי את יכולה להוציא שיק או תשלום במזומן ולרשום :
חובת צרכי משרד
חובת מע"מ תשומות
זכות קופת מזומנים / עו"ש .

קלימיאן בני  •  יום ראשון, 14 ספטמבר 2014, 16:21



היי,

ברישום השיק אני רושמת חובה הוצ' ציוד משרדי וחובת עו"ש ...האם להזין סוג תנועה לרישום של השיק?
או שמא להגדיר בהוצאה את המע"מ?

גילי  •  יום שני, 15 ספטמבר 2014, 11:48


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
דיני עבודה


השאלה הקודמת:
מעמ וחשבונית בעסקה בינלאומית

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים