שתף חברים במידע
 הדפס
111

פחת שולחן משרדי

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
פחת שולחן משרדי


חברה גדולה קנתה שולחן משרדי בסך 450 ש"ח
האם נחשב לציוד ונדרשבגינו פחת או נרשם כהוצאה שוטפת ותחת איזה הוצאה

יהודית  •  יום שני, 12 מאי 2014, 12:34



יהודית שלום רב
שולחן למשרד שייך לקבוצת הרהוט וציוד משרדי כרכוש קבוע ולא כהוצאה .

קלימיאן בני  •  יום שני, 12 מאי 2014, 14:15



באם עלות הציוד או הרכוש - הינו פחות מ-1,000 ש"ח,
אזי נהוג לרשום זאת כהוצאה...,

ישראל אפל  •  יום שני, 12 מאי 2014, 14:25



למדתי הנהלת חשבונות 1+2+3 לפני שנה וחצי. שנה כמעט שאני מחפשת בתחום ללא הצלחה, כולם רוצים עם נסיון. כרגע אני מוכנה לעבוד בסכום סימלי לשם צבירת נסיון . 0528802214 יבנה.

יפית מנגסטו   •  יום שלישי, 13 מאי 2014, 15:17



יפית שלום רב
לצערי מעבר לכל התיאוריה , הקורסים את אמורה לדעת עבודה מעשית הכוללת ידע , ניסיון וביטחון מקצועי בכדי שתוכלי לשרת את הממונים עלייך .
הייתי ממליץ לך לעבור קורב לעבודה מעשית בהנהלת חשבונות ושכר עבודה .
בדבר פרטים : קלימיאן בני 054-2526171

קלימיאן בני  •  יום שלישי, 13 מאי 2014, 19:03


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
דיווח 856/126


השאלה הקודמת:
סכום מקסימלי בחשבונית קופה קטנה

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר
תוכנית שותפים