כניסה  /  הרשמה [ משתמש: אורח ]
שתף חברים במידע
 הדפס
111

הפסקת עבודה פיצויים ופנסיה

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
הפסקת עבודה פיצויים ופנסיה


שלום עובד שלי הפסיק לעבוד יש לו כסף בחברת ביטוח כלל עבור פנסיה , חסכון שעשיתי לו בשנה וחצי על מנת לשחרר לו את זה מה אני צריך לעשות שמעתי שיש טופס 161 א' לעובד ולמעביד אבל אני לא יודע מה למלא
ובשביל מי האם אני חייב כשאני ממלא לדעת את כל הפרטים על העובד? למשל אני לא יודע כמה כסף נצבר לו בחב' ביטוח..ואני לא יודע
בטופס לרשום אם זה עם מס או פטור ממס ומה זה בכלל..ומה אני עושה איך אני מטפל בזה נא עיזרו לי אני אשמח לקבל הדרכה שלב שלב ולפי זה אני אבצע אני עושה הכל לבד קודם מה צריך בזמן שעזב או פוטר את השלבים ומה רושמים בטופס 161 אם אני לא יודע פרטים מסויימים רק את המשכורת ברוטו שלו אני יודע
מה עוד צריך? נא עיזרו לי והנחו אותי הוא מאיים לתבוע ואני לא יודע מה עושים עם טופס 161? ולמה הוא נועד? תודה רבה

גבי  •  יום שני, 09 אפריל 2012, 22:13



דבר ראשון, אתה צריך לבקש מכלל אישור צבירת פיצויים לצורך מילוי טופס 161.
דבר שני, אתה צריך לעשות לו חישוב של הפיצויים שמגיעים לו (משכורת עבור כל שנת עבודה).
אתה צריך לשלם לו את הפיצויים המגיעים לו בניכוי מה שנצבר בקופה.
בנוסף, צריך לשלם לו הבראה ופדיון ימי חופשה.
כדי שהקופת פיצויים תעבור על שמו, אתה צריך למלא טופס 161, לא 161 א׳ ולמלא בדף השני למעלה את כל מה שמשולם לו ממך ומהקופה, לדעתי הכל יהיה פטור.

מקווה שעזרתי...

שאול  •  יום רביעי, 11 אפריל 2012, 23:20


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
חתימת אבטלה לעצמאים


השאלה הקודמת:
חישוב הבראה לעובד

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר


תוכנית שותפים