כניסה  /  הרשמה [ משתמש: אורח ]
שתף חברים במידע
 הדפס
111

ניירות ערך

שאל שאלה חדשה בפורום הנהלת חשבונות   חיפוש בפורום הנהלת חשבונות   חזור לפורום הנהלת חשבונות  
ניירות ערך


שלום,
ותודה מראש על התשובות שלך, אתה פשוט 10!
לגביי ניירות ערך, איך לפי דעתך צריך לרשום אותם בספרים, בהנחה שיש מכירה/קניה רווח/ריבית, עמלות וכו... יש מספר לכל נייר ושם לכל נייר, ומחיר הקניה ומחיר המכירה ויש מספר הניירות שנרכשו.
האם כל הנתונים האלה צריכים להיכנס לספרים פר מספר נייר או גלובלי....
תודה

שרון  •  יום רביעי, 25 מרץ 2009, 08:54



שרון בוקר טוב
תודה על המחמאות
עדיף לפתוח כרטיס לכל נייר וכן לציין את כמות נייר הערך שקונים ומוכרים בכל פעם.
אם לא פותחים כרטיס לכל נייר צריך שיהיה ברור בכרטיס איזה ניירמוכרים וקונים וכן לציין את הערך הנקוב.
אם משתמשים בחשבשבת ניתן להשתמש גם לצורך הערך הנקוב בשדה סכום במט"ח לצורך חסכום במקום.
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואה חשבון  •  יום חמישי, 26 מרץ 2009, 06:44



אני לא עובדת על חשבשבת, אבל בכל מקרה מה זה הערך הנקוב? סליחה על הבורות...

שרון  •  יום שני, 30 מרץ 2009, 10:39



לכל נייר ערך יש את היחידות שלו והן נפסרות במונחי ערך נקוב כך שכמות הערך הנקוב מהווה את סך הכמות הכללית שיש לבעל הנייר הנ"ל מתוך כלל הנייר.
הדבר חשוב כיוון שבכל קנייה או מכירה נרכשות או נמכרות כמויות שונות עם מחירים שונים ורישום הערך הנקוב תמיד מאפשר לדעת מה יתרת הנייר ביחידות.
מקווה שהייתי מספיק ברור
בהצלחה
רודד

קלימיאן בני, המנהל המקצועי של הפורום  •  רואה חשבון  •  יום שלישי, 31 מרץ 2009, 00:57



שוב, סליחה מראש שאני קצת נודניקית בנושא זה....
כשאני מקבלת את דפי הבנק, אין לי שם את הנתונים שאתה מדבר עליהם, כלומר: ערך נקוב וכמות הניירות... הדבר היחיד שרשום לי זה "נע מכירה XXXX" ה- X זה איזה מספר וזהו!
האם אני צריכה לבקש מהבנק פירוט יותר מזה? אני יודעת שבסוף שנה אנחנו מקבלים נייר עם פירוט מדוייק של כל נייר ונייר, האם לא מספיק לחכות לדוח סוף שנה וזהו?
ממש תודה וסליחה שוב שאני חופרת לך עם זה
שרון

שרון  •  יום שני, 13 אפריל 2009, 11:21



שרון שלום
את הפירוט של ניירות ערך את מקבלת מהבנק
עם כל הפריטים הנלווים כמות שם הנייר וכו... זה מגיע בערך חודש לאחר מכן למיטב זכרוני ומה שחשוב זה הכמות ,תאריך והשם של נייר הערך
בהצלחה...

אורית   •  יום שני, 13 אפריל 2009, 12:08



היי, האם לפי תקינה ישראלית צריך להפריד את עמלות הקנייה/ המכירה ולרשום בהוצאות או שזה מתווסף למחיר הקנייה או מורד ממחיר המכירה ?

מעיין  •  יום ראשון, 19 פברואר 2017, 14:40


   לחץ כאן להוסיף תגובה


השאלה הבאה:
תרומת מוצר


השאלה הקודמת:
פתיחת תיק מחודש במע"מ

[הפורום מוגש As Is כשירות לציבור - על פי הצורך יש לקבל ייעוץ פרטני/אישי פנים מול פנים - תקנון]
בני קלימיאן - מנהל חשבונות בכיר


תוכנית שותפים